Skontaktuj się z nami
Biuro obsługi klienta:
Infolinia: +48 791-226-727
Pon-Pt: 8:30-16:30
Sklep Hairly nie prowadzi sklepów stacjonarnych – jest sklepem wysyłkowym.
Naszą legalność i rzetelność sprawdzisz w wynikach audytu prawnego (tutaj) oraz w opiniach klientów (tutaj).
KOMA – Sonia Matyjaszczyk
NIP: 7133110694, REGON: 387553880, VATEU: PL7133110694
Najczęściej zadawane pytania
Na zwrot zakupionych produktów masz 14 dni od dnia dostarczenia produktu. Aby dokonać zwrotu, podążaj za informacjami dostępnymi na stronie „Dostawy/Zwroty” dostępnej tutaj.
Oczywiście. Standardowo do każdego zamówienia jest wystawiany rachunek/paragon. Jeżeli dokonujesz zakupu na firmę i chcesz otrzymać fakturę VAT, podaj numer NIP na stronie zamówienia.
Oczywiście. Sklep Hairly.pl dostarcza prawie do wszystkich krajów w Unii Europejskiej, aczkolwiek w niektórych przypadkach koszt dostawy będzie wyższy. Aby sprawdzić koszty dostawy, na stronie zamówienia wybierz swój kraj i podaj kod pocztowy. Jeżeli jednak nie znajdziesz swojego kraju na liście, daj nam znać! Dodamy go do listy w przeciągu dwóch godzin.
Tak. Zadzwoń do nas na numer +48 791 226 727 lub napisz maila używając formularza obok.
Tak, na wszystkie peruki i toppery jest udzielana gwarancja.
Nie, sklep Hairly.pl jest wyłącznie sklepem internetowym.