Nasz zespół odpowie na wszystkie pytania oraz profesjonalnie doradzi w przypadku jakichkolwiek wątpliwości.

Skontaktuj się z nami

Biuro obsługi klienta:
‏‏‎ ‎
Infolinia: +48 791-226-727
‏‏‎Pon-Pt: 8:30-16:30

Sklep Hairly nie prowadzi sklepów stacjonarnych – jest sklepem wysyłkowym.

Naszą legalność i rzetelność sprawdzisz w wynikach audytu prawnego (tutaj) oraz w opiniach klientów (tutaj).

 

Kontakt mailowy za pomocą formularza poniżej lub kontakt(małpa)hairly.pl.
‏‏‎ ‎
Dane do rozliczeń:
KOMA – Sonia Matyjaszczyk
NIP: 7133110694, REGON: 387553880, VATEU: PL7133110694
Baszki 57, 21-003 Ciecierzyn, Polska

    Pytania/Odpowiedzi (FAQ)

    Najczęściej zadawane pytania

    Nie spodobał mi się produkt i chcę go oddać. Jak to zrobić?

    Na zwrot zakupionych produktów masz 14 dni od dnia dostarczenia produktu. Aby dokonać zwrotu, podążaj za informacjami dostępnymi na stronie „Dostawy/Zwroty” dostępnej tutaj.

    Czy do zakupu dostanę rachunek/fakturę?

    Oczywiście. Standardowo do każdego zamówienia jest wystawiany rachunek/paragon. Jeżeli dokonujesz zakupu na firmę i chcesz otrzymać fakturę VAT, podaj numer NIP na stronie zamówienia.

    Nie mieszkam w Polsce, czy mogę dokonać zakupu?

    Oczywiście. Sklep Hairly.pl dostarcza prawie do wszystkich krajów w Unii Europejskiej, aczkolwiek w niektórych przypadkach koszt dostawy będzie wyższy. Aby sprawdzić koszty dostawy, na stronie zamówienia wybierz swój kraj i podaj kod pocztowy. Jeżeli jednak nie znajdziesz swojego kraju na liście, daj nam znać! Dodamy go do listy w przeciągu dwóch godzin.

    Czy przyjmujecie zamówienia telefonicznie/mailowo?

    Tak. Zadzwoń do nas na numer +48 791 226 727 lub napisz maila używając formularza obok.

    Czy udzielacie gwarancji na peruki i toppery?

    Tak, na wszystkie peruki i toppery jest udzielana gwarancja.

    Czy posiadacie sklepy stacjonarne?

    Nie, sklep Hairly.pl jest wyłącznie sklepem internetowym.