fbpx

Nie masz jeszcze nic w koszyku.

Dostawy / Zwroty

DOSTAWY

Wszystkie produkty wysyłamy do Państwa za pomocą:

  •  Kuriera DHL/FedEx/DPD w cenie 14,99 zł na terenie RP
  • Paczkomatu Inpost w cenie 11,99 zł na terenie RP

Czas dostawy od momentu wysyłki to 24 godziny.

Dostarczamy również do następujących krajów:

  • Niemcy – Kurier – 46,99 zł
  • Holandia – Kurier – 51,99 zł
  • Wielka Brytania – Kurier – 57,99 zł
  • Włochy – Kurier – 57,99 zł
  • Irlandia – Kurier – 86,09 zł

W przypadku wysyłki do innych krajów Unii Europejskiej prosimy o kontakt przed zakupem oraz zachowujemy prawo do nałożenia dodatkowych kosztów wysyłki.

ZWROTY

Produkty zakupione na stronie hairly.pl można zwracać do 14 dni bez podania przyczyny – perukę można przymierzyć w domu, a gdy nie będzie pasowała – odesłać. 14 dni liczone jest od dnia następującego po dostawie towaru.

Zwracany wyrób perukarski musi:

  • Być nowy, nieużywany
  • Być zapakowany w sposób estetyczny, w takiej formie w jakiej otrzymał go klient – wyrób perukarski nie może być odesłany w stanie np. potarganym lub też poplątanym
  • Nie posiadać żadnych zapachów takich jak np. perfumy, nikotyna, spraye do stylizacji
  • Posiadać oryginalną formę – np. loki nie mogą być rozczesane i muszą posiadać oryginalny skręt
  • Posiadać plombę firmową z unikalnym numerem (plomba ta nie przeszkadza w przymierzeniu produktu)

Do zwracanego produktu należy dołączyć bezwarunkowo wypełniony formularz(kliknij tutaj) zwrotu oraz dowód zakupu (rachunek/paragon lub inne).

Rozliczenie finansowe następuje wedle informacji dostępnych w w.w. formularzu (na wskazany rachunek bankowy w przypadku płatności przelewem/za pobraniem lub też za pomocą platformy przelewy24 w przypadku gdy Konsument-Klient użył tejże formy płatności przy składaniu zamówienia).

Koszt przesyłki zwrotnej jak również odpowiedzialność za przesyłkę zwrotną ponosi kupujący. Nie są akceptowane zwroty dokonywane za pomocą przesyłek pobraniowych. Zachęcamy do skorzystania z usług kurierskich:

WYMIANY

Produkty zakupione na stronie hairly.pl można wymieniać do 14 dni bez podania przyczyny. W tym celu należy odesłać zakupiony produkt na adres dostępny w formularzu.

Do produktu wymienianego należy dołączyć bezwarunkowo wypełniony formularz(kliknij tutaj) oraz dowód zakupu (rachunek/paragon lub inne). Koszt przesyłki do sprzedawcy oraz odpowiedzialność za przesyłkę ponosi Konsument-Klient. Koszt wysyłki drugiego produktu ponosi Konsument-Klient.  

Wymieniany wyrób perukarski musi:

  • Być nowy, nieużywany
  • Znajdować się w oryginalnym opakowaniu z załączonymi metkami
  • Być zapakowany w sposób estetyczny, w takiej formie w jakiej otrzymał go klient – wyrób perukarski nie może być odesłany w stanie np. potarganym lub też poplątanym
  • Nie posiadać żadnych zapachów takich jak np. perfumy, nikotyny, spraye do stylizacji
  • Posiadać oryginalną formę – np. loki nie mogą być rozczesane i muszą posiadać oryginalny skręt W przypadku powstania różnic cenowych na korzyść Sprzedawcy, Konsument-Klient zobowiązany jest pokryć je za pomocą przelewu bankowego lub płatności za pobraniem przy odbiorze cenowych.

W przypadku powstania różnic cenowych na korzyść Konsumenta-Klienta, Sprzedający zobowiązany jest do pokrycia różnicy za pomocą przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto bankowe.

REKLAMACJE

Na produkty oferowane przez sklep Hairly.pl, sprzedający nie udziela gwarancji, aczkolwiek produkty te są objęte odpowiedzialnością Sprzedającego z tytułu wad prawnych i fizycznych (rękojmia). W przypadku gdy Klient ma zastrzeżenia do produktu / jest niezgodny z zamówieniem (np. błędny rodzaj, kolor, długość, ilość, rodzaj, produkt posiadający wady fabryczne), Konsument-Kupujący ma prawo do odesłania produktu do Sprzedawcy, załączając dowód zakupu i pismo opisujące niezgodności czy też wykryte wady.

Sprzedawca jest zobowiązany do rozpatrzenia wniosku w czasie wskazanym w regulaminie oraz jeżeli wniosek jest zasadny, zobowiązuje się do zwrócenia kosztów produktu oraz kosztów wysyłki jakie zostały poniesione przez Konsumenta-Kupującego w celu złożenia reklamacji. W przypadku gdy wniosek reklamacyjny zostanie rozpatrzony jako niezasadny, Kupujący nie otrzymuje zwrotów kosztów wysyłko do Sprzedawcy oraz ponosi koszt odesłania produktu do Konsumenta-kupującego.

Dane kontaktowe uzyskają Państwo w zakładce kontakt.

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem pod numerem telefonu 791-226-727.

NIEODEBRANIE PRZESYŁKI

W nawiązaniu do Pkt V, podpunkt 2: “Składając zamówienie klient zobowiązuje się do odbioru przesyłki i w sytuacji, gdy przesyłki tej nie odbierze, sprzedający jest uprawniony do dochodzenia od klienta kosztów jakie poniósł w związku z nieodebraną przesyłką (…)“. – Jeżeli przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy, kupujący będzie obciążony kosztami zgodnie z poniższym:

  • Nieodebranie przesyłki – 30 zł
  • Wysyłka wezwania do zapłaty oraz faktury/rachunku za pomocą środków komunikacji elektronicznej – 30 zł
  • Przekazanie sprawy do windykacji (po dwukrotnym wezwaniu do zapłaty i braku uiszczenia opłaty ze strony kupującego) – 90 zł

Dane kontaktowe uzyskają Państwo w zakładce kontakt.

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem pod numerem telefonu 791-226-727.